Het toepasselijke karakter van de presentatiewand
Het toepasselijke karakter van de presentatiewand
Op allerlei manieren moet je aan promotie blijven doen, ook al denk je dan al gearriveerd te zijn als merk. Ikzelf denk dat laatste helemaal niet, integendeel, maar ik wil wel op allerlei manieren zorgen dat ik mijn naam niet alleen nog meer gevestigd krijg maar ook gevestigd hou. Als beginner op de markt, als relatieve nieuwkomer althans, is het nog altijd boksen tegen de grotere merken, maar er zijn manieren je slim te onderscheiden. Zo staan we de hele zomer lang met een presentatiewand op de grote festivals, en laten we de mensen daar nog meer kennismaken met het drankje dat we produceren. We hebben een heel nieuwe formule ontwikkeld in dit drankje, maar het gaat er niet alleen om de mensen te informeren over de werking hiervan, het gaat er ook om ze te verleiden het te drinken – en ze dan te overtuigen van de smaak. Belangrijker is misschien nog wel dat het een begrip wordt, dat het iets hips wordt voor de mensen, vooral de jongeren. Daarom was het niet alleen belangrijk het drankje goed te ontwikkelen maar ook de setting zo leuk en aansprekend mogelijk te maken, zoals we met de presentatiewand bijvoorbeeld hebben getracht te doen. Samen met het bedrijf dat dit voor ons maakte, namelijk ABC Display, konden we een heel design ontwikkelen dat niet alleen handig was voor het uitdelen van de drankjes, maar dat ook nog eens een heel hip en speels karakter heeft.